Branding en identiteit

Een sterk merk roept rijke en levendige associaties op in de hoofden en harten van mensen. Herkenbaarheid en onderscheidend vermogen bereik je alleen door keuzes te maken in de positionering. Een goede visuele identiteit versterkt de positionering van je merk, laat zien wie je bent en is cruciaal in het bereiken van de juiste doelgroep. Wij luisteren daarom goed, stellen kritische vragen en geven helder advies. 

Merkstrategie

Wat maakt jouw organisatie uniek? De  merkstrategie is een weerslag van hoe je bent als organisatie en hoe je je kiest te positioneren. Het omvat alle eigenschappen van de organisatie; de bedrijfscultuur, je gedrag, de waarden die je uitdraagt en de belofte die je doet aan klanten. Vertel wat je doet, hoe je het doet, maar vooral waarom je het doet, want dat raakt mensen en zorgt voor verbinding.

Visuele identiteit

Een sterk logo is het gezicht van het merk, maar een visuele identiteit is meer dan dat. Het geeft vorm aan alle bouwstenen van de huisstijl: kleur, typografie, lay-out, tone-of-voice en beeld en heeft betrekking op alle visuele communicatie. Wij leggen de visuele identiteit vast in een online brandguide en zorgen er zo voor dat merkvisie, beeldrichtlijnen en do's and don’ts voor alle gebruikers helder zijn. Zo ziet je merk er in alle kanalen goed uit.

Beeld

Beelden vangen je aandacht in een wereld waarin we overspoeld worden door informatie. Ze raken je direct, brengen emotie over en zorgen voor herkenning en verbinding. Wij helpen je met een heldere beeldstrategie als onderdeel van de visuele identiteit. Deze geeft richting aan het ontwikkelen en gebruik van foto's, illustraties en infographics. Zo brengt het herkenning op verschillende kanalen en wordt de doelgroep beter bereikt.

Maak keuzes, laat zien wie je bent en bereik zo de juiste doelgroep.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

U bent hier