Functioneel en visueel ontwerp voor iCRA

Voor de onderneming iCRA hebben wij onlangs de website ontworpen. Bij een nieuwe huisstijl, ontworpen door het reclamebureau Brand Out Loud, hoort uiteraard een nieuwe website, en dat is waar wij aan tafel schoven.

Functioneel en visueel

Passend bij de nieuwe huisstijl hebben wij een functioneel en visueel ontwerp gemaakt. De website heeft een frisse en moderne uitstraling, waarbij is gekeken naar de wensen van de doelgroep. Een van de belangrijkste doelen van de site is dat bezoekers zich kunnen inschrijven voor de cursussen die door iCRA worden gegeven. Daarom is er gekozen voor een toegankelijke en eenvoudige navigatiestructuur. Daarnaast is het van belang dat men snel contact kan opnemen met de organisatie dus ook de informatie die benodigd is om contact te leggen, heeft een prominente plek gekregen in het ontwerp. 

Meertalig

iCRA is een organisatie die in meerdere landen opereert. Een meertalige site is dan ook een vereiste en zo is de nieuwe website in het Engels, Frans en in het Spaans te bekijken. Mensen met een langzame verbinding kunnen de site ook gemakkelijk laden door de optie Low-bandwith te selecteren. 

Over iCRA

iCRA werkt aan vertrouwen in waardeketens in de landbouw. Verschillende partijen worden versterkt, individueel, in organisaties en in netwerken. Dit alles met het doel om zo een betere positie te creëren om te verbinden, samen te werken en te onderhandelen voor een sterkere, meer winstgevende en duurzame waardeketen. 

 

Naast het werk dat we voor iCRA hebben gedaan, werken we ook graag voor andere NGO's. Zo volbrengen we ook diverse opdrachten voor o.a. Access to Nutrition en BoPinc

01 okt 2018

U bent hier