ontwerpwerk

Prinsestraat 37
2513 CA Den Haag

070 313 20 20

info@ontwerpwerk.nl

Communicatiestrategie

Met een effectieve communicatiestrategie bereik je de doelgroep en je doel. 

communicatiestrategie

Een effectieve communicatiestrategie helpt de organisatie om de doelgroep te bereiken met het juiste verhaal. Zo bereik je mensen met relevante content, val je op in de grote stroom en haal je je communicatiedoel. Weet je niet waar je moet beginnen? Geen zorgen! We maken samen met jou een doelgroepsegmentatie en ontwikkelen een cross-channel communicatiestrategie op maat. Zo bereik je je doelgroepen met een aantrekkelijke boodschap of pakkende slogan en via de juiste online én offline kanalen.

Campagnestrategie

Wil je het gedrag van je doelgroep veranderen, meer conversie of aanscherping van het merkbeeld? Dan is een campagne de beste route. Alleen met een helder doel, inzicht in de doelgroep en een creatieve strategie die daarbij aansluit bereik je het gewenste effect. En natuurlijk zorgen we dat beeld, boodschap, middelen en media op elkaar zijn afgestemd voor het hoogste bereik. Wij maken campagnes die opvallen en zorgen zo voor de impact waar jij naar zoekt.

Storytelling

Mensen geven betekenis aan de wereld om hen heen door het vertellen van verhalen. Storytelling koppelt ratio aan emotie en geeft zo betekenis en beleving aan je merk. Of het nu gaat om een inspirerende corporate story of om aantrekkelijk berichten op social media; verhalen zorgen voor de verbinding tussen mensen en merken. Hoe zorg je dat je de juiste doelgroep bereikt? Hoe vang je de aandacht en wanneer gebruik je beeldende of animerende content als infographics of video? Wij helpen organisaties met het vertellen van het juiste verhaal, een contentstrategie op maat en berichten vol beleving.

Bladformule

Het beste recept voor een magazine stel je samen met aandacht voor de lezers. Een bladformule die past bij je organisatie, maar vooral de juiste mensen aanspreekt. Deze formule vormt de basis van je (online) magazine en zorgt voor inhoudelijke richting, structuur en eenheid in vorm. Alle uitgangspunten van het magazine komen aan bod; van tone of voice tot beeldbeleid en artikelvormen. Een afwisselend bladritme geeft vaart aan het blad, maar brengt de lezer ook rust. Het resultaat? Een aantrekkelijk magazine dat elke editie verrast en mensen verbindt aan de organisatie.