Strategie en branding

Een sterk merk roept rijke en levendige associaties op in de hoofden en harten van mensen. Herkenbaarheid en onderscheidend vermogen bereik je alleen door keuzes te maken in de positionering. Een goede visuele identiteit versterkt de positionering van je merk, laat zien wie je bent en is cruciaal in het bereiken van de juiste doelgroep. Wij luisteren daarom goed, stellen kritische vragen en geven helder advies. 

Merkstrategie

Wat maakt jouw organisatie uniek? De  merkstrategie is een weerslag van hoe je bent als organisatie en hoe je je kiest te positioneren. Het omvat alle eigenschappen van de organisatie; de bedrijfscultuur, je gedrag, de waarden die je uitdraagt en de belofte die je doet aan klanten. Vertel wat je doet, hoe je het doet, maar vooral waarom je het doet, want dat raakt mensen en zorgt voor verbinding.

Workshops met klanten en gebruikers

Een goede strategie sluit aan bij de drijfveren en doelen van de organisatie. Onze strategen en (ux)designers verdiepen zich samen met opdrachtgevers én gebruikers in de vraag. Door creatieve workshops en werksessies leren we hun behoeften kennen. Zo worden wij gevoed met inzichten die leiden tot de beste oplossing. Of dat nu een pay-off is die de waardes van het bedrijf overbrengt of een voor de doelgroep relevante en toegankelijke website oplevert. 

Contentstrategie en SEO

Continuïteit in je content bereik je door een strategie op te stellen die bij de organisatie en bij de doelgroep past. Na het bepalen van de juiste tone of voice, kijken we met een customer journey welke kanalen ingezet moeten worden om de doelgroep te bereiken. Met welke frequentie plaats je de content op social media en de website en in welke vorm? Hoe zorg je ervoor dat je content de beste SEO waarde heeft? Met ons advies en door effecten goed te monitoren bereikt jouw boodschap zijn doel. 

Maak keuzes, laat zien wie je bent en bereik zo de juiste doelgroep.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

U bent hier